donderdag, juni 16, 2005

Reserveringen

Nou de tickets en de vliegtuigstoelen zijn gereserveerd en bevestigd. We zullen woensdag 13 juli om 11.45 uur vertrekken met de KL605 naar San Francisco. Deze vluchten worden met de Boeing 777 uitgevoerd.
Dat vliegtuig heeft in ieder geval het voordeel dat iedereen een eigen televisie schermpje heeft. De kinderen vinden dat prachtig, Bas denkt dat hij de hele weg spelletjes kan gaan spelen.
Omdat onze luchtvracht maximaal een week nodig heeft om over te komen hebben we voor de eerste week een hotel in Los Gatos gereserveerd. Dat ligt ongeveer 15 minuten rijden van ons nieuwe huis op Chateau.
Verder ben ik deze week nog naar mijn werk geweest en heb mijn badge en andere dingen ingeleverd. Daarna zijn we nog gaan lunchen met een paar collega's.
Vanaf 1 juli heb ik dus officieel geen baan meer. Best een raar idee als je al zolang hebt gewerkt.
De huurders van ons huis zijn ook een paar keer langs geweest om te kijken hoe alle apparatuur werkt. We zullen nog wel een paar manuals achterlaten, maar de meeste zijn toch in het Nederlands. Ik weet niet of ze daar nou zoveel aan zullen hebben.
Het gaf me wel een goed gevoel dat hij veel planten uit onze tuin wist te benoemen, dus hopenlijk krijg ik geen ravage terug.
Omdat het dit weekend mooi weer beloofd te worden, gaan wij naar Langweer toe.
Kunnen we ook een keer op een normale bank hangen en t.v. kijken i.p.v. op bed. Want die chips kraken zo tussen de lakens.

Labels: , ,

1 Comments:

At vrijdag, juni 17, 2005 4:33:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

En van waaruit vertrekken jullie, vanuit Zwolle or Eindhoven.

 

Een reactie posten

<< Home