dinsdag, juli 12, 2005

Het aftellen is begonnen

Afgelopen week is er veel gebeurd.
Dinsdagavond ben ik samen met Yvette naar Gaby geweest. Leuk huis heeft ze. En het was heerlijk om weer een keer op een bank te kunnen zitten en wijn te drinken uit een echt wijnglas i.p.v. te zitten op een houten keukenstoel en wijn te drinken uit een kinderglas.
Woensdag is Edwin naar de stort geweest met allerlei onmogelijke dingen.
Donderdag heb ik een afsluitend gesprek gehad met Capability. Ik mocht nl. van mijn werkgever een outplacement bureau inhuren om te kijken welke studie ik nu zou willen volgen.
Na veel argwaan van mijn kant vind ik het toch wel grappig om te zien wat er uit komt. Eigenlijk weet je het wel, alleen is er een extern iemand voor nodig (in mijn geval) om je te wijzen op je sterke kanten. Ik weet nu in welke hoek ik het beste tot mijn recht zou kùnnen komen. Nu moet ik nog de studie uitzoeken die ik dan in San Jose ga volgen. Ik laat jullie wel weten welke het gaat worden.
Vrijdag is mijn auto verkocht (snif, snif) en toen moesten we echt rekening met elkaar houden, wie wanneer waar naar toe ging. De kinderen moesten tenslotte ook nog van school gehaald worden.
s-Middags nog wat meubilair weggebracht en voor de laatste keer naar de zwemles. Kregen we te horen dat Bas zaterdagochtend om 08.45 uur op mocht voor zijn zwemdiploma A!!
Het zat er wel aan te komen, maar dan moest hij met zijn hoofd boven water blijven zwemmen en daar had meneer niet altijd zin in.
Dus zaterdagochtend in alle vroegte waren de opa's en oma's, als vaste fans van de kleinkinderen, er. En we zijn héél trots op hem dat hij het in zo'n korte tijd gehaald heeft. Het geeft ons dadelijk ook wat meer rust bij ons eigen zwembad.
Toen nog bij de bieb de boeken inleveren en 's-middags zijn we met Opa & Ger als afscheid naar Megabowling Woensel geweest en daarna hebben we daar ge-wokt.
De kinderen vonden het bowlen erg leuk, en terwijl wij nog wat natafelden, kwam de bedrijfsleider naar ons toe met de mededeling dat de kinderen zo lief stonden te kijken dat hij hen nog maar op een nieuwe baan heeft gezet. De schoenmaat wisten ze zelf nog, dus ze waren inderdaad heel lief om de beurt aan het bowlen.
Zondag zijn we 's-ochtends al vroeg naar Zwolle gegaan omdat Opa en Oma daar een uitgebreide lunch hadden georganiseerd en Edwin's familie ook nog afscheid van ons kon nemen.
Edwin en ik zijn 's-avonds weer naar Eindhoven gereden omdat maandagochtend de verhuizers er weer waren om alles voor de luchtvracht en de opslag in te pakken en mee te nemen. Ik denk dat alles wat nu in de opslag zit, we over 3 jaar best weg kunnen gooien, maar ja, nu zeggen we dat weggooien ook zonde is. Ach we zien wel.
Nadat we alles schoongemaakt hadden, zijn we nog maar een keer met een kofferbak vol naar de stort geweest.
De nieuwe huurder van ons huis is samen met de makelaar langsgeweest om de sleuteloverdracht te regelen. Wij waren uiteindelijk om 17.00 uur weer in Zwolle.
Vanmorgen heeft Edwin zijn auto ingeleverd en ik ben nog bezig om de laatste was te wassen. Vanavond zullen we alle koffers nog een keer goed inpakken en dan vertrekken we morgenvroeg met de trein van 08.48 uur van Zwolle naar Schiphol.
Vanochtend hebben we al via internet ingecheckt en we weten dat we op de door ons gewenste stoelen (10e,f,h en j) zitten. We zijn er nu dus klaar voor.
Eigenlijk is het heel gek, maar ik ben nu blij dat we kunnen gaan, want als we eenmaal in Amerika zijn kunnen we weer opnieuw iets opbouwen en krijgen we weer wat rust. Hier waren we de laatste weken alleen maar aan het afbouwen en dat is ook behoorlijk vermoeiend.
Dus hierbij nog een dikke kus en knuffel van ons allemaal en tot de volgende post vanuit San Jose.

Labels: , , , , ,

3 Comments:

At dinsdag, juli 12, 2005 9:05:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

We weten dat jullie er iets moois van maken.Al valt het afscheid niet mee ,Wensen we jullie GOOD LUCK en vlug tot horens
liefs Noud en Ger.

 
At dinsdag, juli 12, 2005 11:48:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Heel veel succes in the U.S.A. van
"de meiden".
Maak er een paar mooie jaren van !

Liefs, Bettina

 
At vrijdag, juli 15, 2005 4:53:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve allemaal
Jullie hebben de overtocht er goed afgebracht,al was het een lange reis.We weten ondertussen dat je er bent.Dus nu gaan wij aftellen!!
Vlug tot horens!
Knuffel Noud en Ger

 

Een reactie posten

<< Home