donderdag, oktober 12, 2006

Bones!

Afgelopen dinsdag was het de beurt van de 3rd-graders om een musical te laten zien op school. Ze hadden geoefend voor de musical Bones!, geschreven door Janet Gardner.
Verhaal in het kort;
Sam, de concierge, laat een skelet omvallen van de bekende Charles Cartilage in de Anatomy Academy's "Hall of Frame". Alle botten liggen door elkaar. Door geheugenverlies weten de botten zelf niet meer welk bot ze zijn. Het skelet wordt met behulp van Dokter Crackem weer in elkaar gezet.
Maaike speelt de rol van Dr. Crackem.
En weer hadden we een moment om heel trots te zijn op onze grote meid, die vorig jaar nog geen woord Engels sprak.

Hier een kort fragment, opgenomen met mijn fototoestel, van de musical;





3 Comments:

At maandag, oktober 16, 2006 1:47:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi, het fragment deed het (bij mij)niet, maar de foto's zeggen al genoeg. Goed he, die projecten op school. Zo leren de kids spelenderwijs biologie, hun engels en het spreken in het openbaar. Terecht dat je trots op Maaike bent!

 
At dinsdag, oktober 17, 2006 12:16:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik moest een programma downloaden om het te bekijken, maar dat doe ik niet meer (na een aantal nare ervaringen met downloaden). Dus spijtig genoeg heb ik het ook niet kunnen bekijken...

Je mag inderdaad heel trots zijn op Maaike want het doet toch goed als je ziet hoe snel kinderen een andere taal leren en hoe vlot ze ermee overweg kunnen. Hoedje af dat ze het ook nog voor een publiek wil spreken!

Groetjes,

 
At vrijdag, oktober 20, 2006 9:11:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Weet precies hoe je je voelde! Ook hier deden ze al na een paar maanden mee aan toneelstukjes, en dan zit ik als moeder met tranen in mijn ogen van ontroering te kijken... gelukkig kan ik me verschuilen achter mijn camera, en later nog eens kijken! ;)

 

Een reactie posten

<< Home