donderdag, december 18, 2008

De tas

Tja, en dan krijg ik de rare opdracht van Andrea, om aan de hele wereld mijn tas te laten zien. Erger nog, om hem om te kieperen en alles te benoemen wat erin zit. Iedere kettingbrief, hoe zielig, prachtig of wat dan ook wordt door mij linea recta naar de prullenbak gestuurd. Ik doe daar niet aan mee. Dit is net zoiets, maar onschuldiger, en op deze manier kom je weer eens wat nieuwe bloggers tegen, dus vandaar dat ik er (zij het met tegenzin) ook aan meewerk.
Want, wie zit daar nou op te wachten? Eigenlijk wil ik er ook iets anders mee doen, want wie is nou geïnteresseerd in een agenda, IPod, portemonnaie, kam, lipgloss, tampons, pleisters, zonnebril op sterkte, chequeboekje, zonnebrand, telefoon, kortingsbonnen, zakmes, vijl, fototoestel e.d.? Niemand toch, vandaar dat ik nu mijn tennistas laat zien.  Is ook een tas en ik gebruik hem heel vaak, want wij zijn stereotype expats. Dat betekent in ons geval dat Edwin werkt, en ik niet. Heb ik geen tijd voor want ik moet tennissen.Het is een tas die ik gekregen heb voor mijn verjaardag. Het is een handig rugzakmodel, zodat ik hem ook makkelijk op de fiets kan gebruiken. Niet dat ik op de fiets naar de tennisbaan ga, maar het zou dus kunnen.
Daarin zit normaal gesproken mijn telefoon (nu niet want die zit in mijn andere tas), zonnebrand, tennisracket, tennisballen, tenniscap, baseball cap, en ook weer tampons en pleisters. Een telefoonlijst van onze tennismaatjes zodat we elkaar kunnen bereiken indien we iemand tekort komen. Het flesje water, haarelastiekje, pen, een sharpie en een ballenhouder. 
Ernaast staat mijn andere tas om niet helemaal recalcitrant te zijn.
Dus, dat was mijn tas. Interessant? Vast niet, maar nu weten jullie in ieder geval ook dat ik tennis.
En dan geef ik nu het hengsel door aan Christel in San Francisco, Mirjam in Pleasanton en Eliesin Sunnyvale. Allemaal hier relatief in de buurt, dus dames;
- Kieper je tas om en vertel wat over de tas en de inhoud.
- Plaats een link naar diegene van wie je het hengsel kreeg.
- Laat vervolgens 3 andere bloggers dezelfde opdracht uitvoeren en leg een link naar deze 3 bloggers.
Succes!

Labels: , ,

2 Comments:

At vrijdag, december 19, 2008 4:06:00 a.m., Blogger ziekteverloop Marjan said...

Haha, en tóch vind ik het leuk! Heb ik gelijk weer een cadeautje om te vragen met Kerst. Ik wil ook een tennisrugzak! Want ik woon weer in Nederland en dus fiets ik weer naar de tennisbaan ;) . Bij mij zullen er echter ook een paar dunne handschoentjes in gaan, want oei, wat had ik vanmorgen koude handen!

Fijne kerstdagen,
Andrea

 
At zondag, januari 11, 2009 9:32:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ook ik was de klos en had dat stokje gevangen.
Wel creatief opgelost om nu ook je sporttas te laten zien. Zo houd je het tenminste interessant voor je lezers.

 

Een reactie posten

<< Home