dinsdag, november 08, 2005

Kijken naar het vogeltje?

Dank jullie wel voor de felicitaties voor mijn verjaardag vorige week!

Als ik van mijn pilates les terug kom rijden dan kom ik over een heuvel heen waardoor je dus snelheid maakt. Maar vanavond reed ik achter een andere auto aan, dus mijn snelheid was ongeveer 50 MpH (ik mocht 40MpH). Toen zag ik zo'n snelheidsmeter die aangeeft hoe hard je mag rijden. En tot mijn verbazing zag ik dat dit bord niet alleen zegt: "Speedlimit 40MpH", maar ook nog: "Say Cheese". Het duurde even voor dat tot me doordrong, maar ik moest wel lachen. Alleen vraag ik me nu af of ik geflitst ben.

Aanstaande vrijdag is het Veterans Day, dat betekend weer een lang weekend. We zullen naar Yosemite National Park gaan. Het zal wel wennnen zijn want het is daar erg koud. Maar het moet er erg mooi zijn. Ik hoop dat het genoeg geregend heeft de afgelopen weken zodat we ook de watervallen zullen zien.

Sinds vorige week hebben we bezoek van Edwin's ouders. Afgelopen maandag zijn ze naar San Franscisco gegaan en we zullen ze donderdag weer ontmoeten in Yosemite. Gelukkig zijn ze er ook met Maaike's verjaardag. Ik zag er voor haar, best tegenop jarig te zijn zonder bekende kinderen, maar ze gaat volgende week zelfs een verjaarsdagsfeestje houden met kinderen uit haar klas!

Labels: , ,