vrijdag, mei 18, 2007

Opa en Oma

Normaal gesproken maak ik niet zo'n melding van de mensen die ons huis aandoen in San Jose, maar deze blog is op speciaal verzoek van oom Koop.
Hij wilde toch wel zeker weten dat ze in San Jose zouden arriveren. En het is wederom gelukt! De KLM bracht Opa en Oma gisteren naar San Francisco. Ik heb ze daar opgehaald en na een lange nacht, die voor hen gisteravond om 21.00 uur al begon, werden ze vanochtend weer om 8.00 uur wakker. We hopen maar dat ze snel over de jetlag heen zullen zijn want Maaike en Bas vragen natuurlijk meteen aandacht van ze. Maar zoals te zien is op de foto werden ze vanmiddag na school goed bezig gehouden.
Morgen komt Edwin ook weer terug en is iedereen weer thuis. Toch wel lekker zo'n vol huis. Althans, vind ik. En deze keer zullen ze 6 weken blijven.
Ze vroegen zich wel af hoe het nou zo gekomen was dat ze 6 weken bleven. Ach, we zullen ze best vol krijgen. En als we elkaar de tent uitvechten dan zet ik ze toch gewoon weer op het vliegtuig....
Ome Koop, zorgt u dan dat ze weer in Zwolle komen?

Labels: ,

4 Comments:

At zaterdag, mei 19, 2007 12:31:00 a.m., Blogger @ndrea said...

Zes weken... ik ben dol op mijn ouders, maar na zes weken zou ik dol van ze worden (en zij van mij). Dus komen ze 3 maanden... waarvan ze er twee in een eigen bungalowtje hier vlakbij zitten. De overige 4 weken delen we op, 2 als ze aankomen en 2 als ze weer weggaan. Zo deden we het afgelopen winter en zo doen we het volgend jaar weer. En iedereen is gelukkig. Maar zie dat i.i.g. opa zich al helemaal aangepast heeft, veel plezier met z'n allen, dat gaat vast lukken!

 
At zaterdag, mei 19, 2007 8:07:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik wilde al het zelfde schrijven als Andrea. 6 weken poeh. Ook ik ben dol op beide ouders, maar het moet wel leuk blijven. Ik geloof dat ik daar niet flexibel genoeg voor ben om al die tijd gasten in mijn huis te hebben. Aan de andere kant Brazilie ligt niet naast de deur en je komt dan ook niet even over voor een weekje. Wij gaan dan dus meestal nog op vakantie met de visite.
Desalniettenmin heel veel plezier met ouders. Gezellig dat ze er zijn.

 
At zondag, mei 20, 2007 10:06:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Veel plezier hoor! Voor je het weet zijn die 6 weken weer voorbij, en dan duurt het wellicht weer een lange tijd voor jullie ze weer zien.

 
At donderdag, mei 24, 2007 10:22:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Aan Andrea, Sally,
Wij hebben een heel lieve schoondochter en misschien zijn wij wel heel gemakkelijke schoonouders.......
Maar dames, wees gerust. Vandaag vertrekken we voor een week en daarna zullen we ook niet elke dag in dit gastvrije huis verblijven.

Henriette, de tijd vliegt inderdaad. Wij genieten van elkaar.

De schoonmoeder van Saskia.

 

Een reactie posten

<< Home