woensdag, mei 28, 2008

Edwin 40!

Jaha, mijn jonge mannetje is niet meer zo jong, hij heeft nu ook de "Big Four O" gezien.
Natuurlijk was daar de traditionele jus d'orange en het beschuitje op bed, daarnaast kreeg hij een golfclub, kaarten en telefoontjes.
Op zijn verlanglijstje staat steevast altijd "Liefde en Aandacht" en de kinderen waren dat zo beu dat ze dat eraf wilde hebben. Dus besloten ze een bord te maken met allerlei activiteiten die Edwin samen, of alleen, met hen mocht doen. Hierop staat zowel samen afdrogen, samen naar de bioscoop, voetballen, fietsen, maar ook een weekendje Seaworld!
Ik weet niet of alle hartjes gebruikt zullen worden, maar het idee was heel leuk.

Veertig is gevoelsmatig toch een bijzondere leeftijd, dus wilde ik hem extra in het zonnetje zetten. Ik had maanden geleden al voor ons tweeën het volgende weekend een hotelkamer gereserveerd in Napa Valley, wat hier zo'n twee uur rijden vandaan ligt, en die mededeling kreeg hij in de vorm van een brief.

Overdag had Edwin vrij genomen en wilde graag met mij golfen bij Deep Cliff.
Maar omdat ik mijn enkel 2 weken geleden flink verzwikt heb, was ik niet zo happig om over de golfbaan te gaan lopen met alle oneffenheden. Gelukkig paste ik net in mijn schoen en besloten we ook om een karretje te huren en daarin kon ik dan over de baan crossen zodat mijn enkel ook wat rust kreeg. De eerste afslagen van de tee gingen natuurlijk helemaal niet, maar ik kon me toch behoorlijk staande houden met de kortere slagen. Na een snelle lunch haalden we de kinderen uit school op, en konden we eindelijk taart eten.
Nou als dat geen dagje volledige aandacht was.

Labels: , , , ,

1 Comments:

At zaterdag, juni 07, 2008 10:48:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ha Edwin, welkom bij 'the club'!

 

Een reactie posten

<< Home